Missä GrillSymbol- ja Petteri Wiimaa -tavaramerkkien tuotteet on valmistettu?
GrillSymbol- ja Petteri Wiimaa -tavaramerkkien tuotteet on valmistettu Virossa. Kehitystoiminta tapahtuu Virossa ja Pohjoismaissa yhteistyössä monien alansa asiantuntijoiden, mukaan lukien monien ammattikokkien kanssa. Suuri osa tuotteista valmistetaan käsityönä: saat tietää, kuka Sinun tuotteesi on koonnut, kun katson tuotteen pohjan alle tai muualle piilossa oleviin kohtiin, niin löydät kyltin, jossa on kokoojan allekirjoitus.
Mitkä kaupat myyvät GrillSymbol- ja Petteri Wiimaa -tuotteita?
Meidän verkkokauppamme ohella GrillSymbol- ja Petteri Wiimaa -tuotteita löytää monilta jälleenmyyjiltä, luettelon löydät tästä.
Tuotteita saa paikan päällä nähdä ja kokeilla tehtaanmyymälässämme Tallinnassa osoitteessa Suur-Sõjamäe põik 4a. Olemme avoinna ma-pe aikavälillä 09.00-16.00. Lisätietoja puhelinnumerosta: +358 40 1758 977
Miten GrillSymbol arvostaa valmistajana ympäristöä?
Vuosi vuodelta kiinnitämme toiminnassamme ympäristöön yhä enemmän huomiota ja pyrimme pienentämään hiilijalanjälkeämme. Koska tuotteemme on luotu kestämään vuosikymmeniä, emme yleensä voi säästää materiaaleista. Käytämme suurimmalta osin Euroopasta peräisin olevia laatuteräksiä. Tuotantoprosesseissa käytämme minimaalisesti kemikaaleja. Tuotteiden pakkaamiseen käytämme painamatonta ruskeaa kartonkia, joka on valmistettu 79-prosenttisesti kierrätysmateriaalista. Tuotteet merkitään pienellä tarralla, jossa on vain välttämättömät tiedot.
Mihin maihin tuotteita toimitetaan ja millä kielellä asiakaspalvelu toimii?
Vähittäisasiakkaiden tilauksia toimitetaan kaikkiin Euroopan unionin maihin, lisäksi Yhdistyneeseen kuningaskuntaan, Sveitsiin ja Norjaan. Tukkuostajien tilauksia toimitamme sopimuksen mukaan myös muihin maihin. Asiakaspalvelu on englanniksi, ranskaksi, saksaksi, ruotsiksi, suomeksi ja viroksi.
Onko yritysasiakkaalla mahdollisuus ostaa tuotteita arvonlisäverottomasti?
Euroopan unionissa rekisteröidyille arvonlisäverovelvollisille yrityksille esitämme laskut ilman arvonlisäveroa. Lähetä meille ostotoiveesi, yrityksen tiedot ja arvonlisäverotunnus osoitteeseen: order@grillsymbol.com
Yritysasiakkaita Euroopan unionin ulkopuolella palvelemme alkaen ostosummasta 1.000 €. Ilmoittakaa ostotoiveistanne yllä olevaan sähköpostiosoitteeseen. Käsittelemme jokaisen yritysasiakkaan toiveen ja tiedustelun yksilöllisesti.
Maksutavat ja tietosuojakäytäntö:
Verkkokaupassamme voi maksaa suomen verkkopankkeihin linkit Klarnan kautta vai Visa/Mastercard -korttimaksut Paypalin kautta. Lisää tietoa löytää täältä.
Jos haluat ostaa laskulla ja suorittaa maksun verkkopankissa, laadimme ennakkolaskun. Kirjoita meille toiveestasi: order@grillsymbol.com
Tietosuojakäytäntö: tietosuojaehdot vastaavat Euroopan parlamentin asetusta ja Viron tasavallan ja Euroopan unionin lainsäädännöllisiä määräyksiä. Lisää tietoa löytää täältä.
Tilauksen liikkumisnopeus ja lähetyksen seuranta:
Tilaukset lähetetään Tallinnan varastosta 1-2 työpäivän kuluessa tilauksen esittämisestä lukien. Lähetykset saapuvat ostajan määrittämään kohteeseen pääsääntöisesti 3-7 työpäivän kuluessa myyntisopimuksen voimaantulosta lukien. Poikkeustapauksissa on oikeus toimittaa tavara perille tavanomaista pitemmässä ajassa. Siinä tapauksessa ostajalle ilmoitetaan toimituksen viivästymisestä. Asiakas saa tilauskaavakkeeseen kirjoitettuun sähköpostiosoitteeseen ilmoituksen toimitustiedoista sekä seurantanumeron. Tämän numeron perusteella voi seurata lähetyksen matkaa lähettiyrityksen kotisivulla. Lisäkysymysten herätessä apua saa asiakastueltamme: support@grillsymbol.com
Voinko palauttaa tuotteita?
Viron velvoiteoikeuslain (võlaõigusseadus) mukaisesti asiakkaalla on verkkokaupasta tilatessaan oikeus palauttaa tavara 14 päivän kuluessa. Palautettavan tavaran tulee olla käyttämätön ja vahingoittumaton. Tarkempaa tietoa palauttamisesta löytää täältä.
Jos epäilet, että saapunut tuote on väärä, viallinen, puutteellisesti koottu tai kuljetuksessa vahingoittunut, ole hyvä ja ota asiakastukeemme yhteyttä: support@grillsymbol.com
Takuukausi ja myynnin jälkeinen palvelu:
Kaikilla tuotteilla on valmistajan myöntämä 24 kuukauden takuukausi riippumatta siitä, onko ostaja yksityishenkilö vai yritys. Tarkemmat takuuehdot löytyvät tuotteiden käyttöohjeiden yhteydestä. Takuuehdot on esitetty aina ohjeiden viimeisellä sivulla.
Myynnin jälkeinen palvelu ja varaosat: mikäli Sinulla on jokin GrillSymbolin vanhemman sukupolven tuote, johon tarvitset varaosia, niin pääsääntöisesti meillä on varaosat olemassa. Poikkeuksena ovat vanhemman tyypin Smoky Beast -mallit (mustaksi maalatut), joita valmistettiin vuosina 2005–2012 ja joiden varaosien tarjoamisen lopetimme vuonna 2023. Varaosat löydät tuoteryhmästä: ”Varaosat ja komponentit”.
Voinko ostaa GrillSymbolin lahjakortin?
Kyllä, se mahdollisuus on olemassa. PDF-muodossa olevia lahjakortteja on saatavilla summilla 50, 100, 200, 500 ja 1000 euroa. Lähetä meille oma toivomuksesi, lahjakortin saajan tiedot sekä summa osoitteeseen: order@grillsymbol.com
Miten voi päästä GrillSymbolin tuotteiden jälleenmyyjäksi tai solmia franchising-sopimus toimintaa varten jossakin maassa?
Jos olet kiinnostunut myymään tuotteitamme jossain kaupassa, verkkokaupassa tai jonkin muun yritysmuodon kautta, olemme iloisina valmiit tekemään yhteistyötä. Lähetä tätä varten yhteydenottosivumme kautta ideastasi lyhyt kuvaus, niin me otamme Sinuun yhteyttä!
GrillSymbolin franchising-oikeuden voi ostaa useissa EU-maissa, paitsi Skandinaviassa, Ranskassa, Espanjassa ja Baltian maissa. Franchising-muotoiselle yhteistyölle olemme avoimia lisäksi monissa EU:n ulkopuolisissa maissa. Franchising-oikeuksien hakemiseksi lähetä anomuksesi joko yhteydenottosivun kautta tai osoitteeseen: info@grillsymbol.com
Tekeekö GrillSymbol yhteistyötä sosiaalisen median vaikuttajien kanssa?
Kyllä, meillä on jatkuvasti käsillä erilaisia yhteistyömuotoja eri maiden some-vaikuttajien kanssa. Jos pidät tuotteistamme ja haluat tehdä kanssamme yhteistyötä, niin esittele meille ajatuksiasi. Teemme pääsääntöisesti yhteistyötä muodossa ”tuote palvelua vastaan”.